comma FW20 collectie

comma kennen we van stijlvolle collecties die je perfect kan dragen naar zowel je werk als een cocktailfeestje. Het Duitse merk ontwerpt voor vrouwen met klasse en verfijndheid en dat zien we opnieuw dit najaar. Diepe herfstkleuren spelen hierbij een hoofdrol en worden aangevuld met contrasterend zwart en wit. Met een mix van zachte en glanzende stoffen, zorgt comma voor een interessant geheel.

Comma geeft dit najaar een opvallend eerbetoon aan het herfstblad. Zowel boven- als onderstukken en accessoires krijgen kleuren zoals donkeroranje, dieprood en chocoladebruin. Liefst in aaibare stoffen die de knusheid van de herfst benadrukken. Met een krullerige rozenprint krijgt de collectie nog een romantische toets erbovenop.

Aan de andere kant van het spectrum tovert comma zwart-witte prints uit haar hoed. Pied-de-poule en ruitjes op deux-pièces en jassen zorgen voor een opvallende vertoning. Het designteam van comma is ook niet vies van wat logomania en ging creatief aan de slag met de merknaam op bloezen en truien.

Campagnebeelden van augustus, september en oktober kan je hier downloaden.
Alle packshots van comma FW20 tot en met december vind je terug in de
Newsroom.