comma FW21: een coup de foudre met de natuur in al haar glorie

Verwonderd door de subtiele schoonheid van de natuur laat comma zich deze winter inspireren door de vier natuurelementen: aarde, water, vuur en lucht. Het Duitse label liet zich leiden door de kleuren, texturen en patronen wat resulteert in een uitgepuurd verhaal met zacht gevoel.

TOUCH OF NATURE

Geïnspireerd door de natuur werden de winterstoffen met veel gevoel gekozen. Zo zijn de materialen zowel tastbaar en zacht alsook ruwer en gestructueerd. De silhouetten worden enerzijds gesierd door de structuur van wollen bouclé stof en gecoate jeans, maar aan de andere kant ook door zachte materialen als glanzend velours, boterachtig leer en gezellige breisels.

De kleuren uit de collectie werden zorgvuldig uitgekozen waardoor de tinten heel mooi bij elkaar aansluiten. Veel combinaties van deze natuurlijke kleuren zijn mogelijk en verzekeren een verfijnde uitstraling. Denk aan aardetinten als mokka, khaki en mint en meer krachtige tinten als oker, henna en zonnegeel. De spanning tussen de materialen en de complexe kleuren geven de silhouetten een mooie dynamiek.

De kleur van vuur kan verschillende tinten aannemen. Van vuurrood tot oranjerood, prachtige schakeringen en tinten domineren de collectie. Gezellig aan het haardvuur in een zachte track suit of er sportief de natuur mee intrekken. Er is voor ieder wat wils.

NATUURLIJKE VORMEN

De FW21 collectie bestaat net zoals de natuur uit gevarieerde vormen, van strak en afgelijnd tot los en frivool. De high waist broeken met een knipoog naar de 80's geven een mooie taille aan de silhouetten. Verder wordt ook de focus gelegd op de halslijn die enerzijds een stoere V-neck kan zijn of een polosluiting en anderzijds een statement jas kan zijn met uitvergrote kraag en opslag. Ook de bermuda short is terug. Combineer ze met lange laarzen of met een knusse brei als key piece komende winter.

Voor beeldmateriaal in hoge resolutie kan je terecht op de oona newsroom.

Voor meer informatie omtrent de collectie, beeldmateriaal, interviews en/of samenwerkingen kun je terecht bij:

Persberichten in je mailbox

Over comma

comma represents a modern, feminine and discerning style - self-assured, positive and inspirered by the fashion capitals of the world. Whether you're dressing for a corporate environment or a glamorous event, comma has the right outfit for every occasion.

comma casual identity is feminine, relaxed and always has its finger on the pulse. Individual looks from casual chic to relaxed cool are being mixed up in new ways and given a contemporary update – all without looking overdressed. comma casual identity stands for easy-going moments and a laid-back lifestyle. comma casual identity is my friend.

S.OLIVER BERND FREIER GMBH & CO. KG s.Oliver-Straße 1 97228 Rottendorf

service@comma-store.eu