comma FW22: opvallen in satijn en opwarmen in luxe

Na een hete zomer is het tijd om je garderobe weer aan te vullen met office proof outfits. Prep je kleerkast met gewaagde contrasten en lichte kleuren om in te stralen. comma zorgt dit seizoen voor een herfstcollectie met elegante satijnen looks en gewaagde breisels, want glamour is er ook voor op kantoor. Daarna aan je dagelijkse stappen komen, doe je in de sportieve comma casual identity-lijn.

De soft business look wordt je favoriet om comfy én stijlvol je to do’s in af te vinken. Die office outfit draag je in monochroom gestreepte stukken in verschillende stoffen en texturen om te mixen en matchen. Toch op zoek naar een casual outfit? In de casual identity-lijn vind je relaxte looks in natuurlijke stoffen om de frisse maanden in door te brengen.

Stralen in satijn

De elegantie waar je deze herfst naar op zoek bent? Ton-sur-ton outfits in neutrale tinten zoals grijs en gebroken wit. Collectiestukken in warme rode tinten doen elke look dan weer opleven. Matte en glanzende stoffen combineer je daarmee tot unieke looks om in te stralen.

Feesten doe je dan weer in gebreide outfits met opengewerkte texturen die je combineert met glanzende satijnen jurken waar je je ogen niet vanaf kan houden. Het powersuit maakt ook een comeback om elke dag opnieuw een statement mee te maken. ​ - verkrijgbaar vanaf augustus

Opvallen met laagjes

Wie klaar is voor gewaagde tinten, gaat komend seizoen helemaal los op tinten zoals ijsblauw, zeeblauw en abstracte dierenprints om in op te vallen. Dat doe je ook met de exclusieve zwarte nappa blazer uit zacht kashjmier, een onmisbare eyecatcher in je garderobe! Geen herfst zonder knitwear en dat heeft comma maar al te goed begrepen, want die krijg je in elke herfstlook. De ideale combinatie daarmee? Chique business suits met flanellen afwerkingen. Wanneer de temperaturen dalen, is een gelaagde look ook de way to go. Leef je uit met gebreide jurken en kleurrijke blouses in verschillende silhouetten en stoffen. - verkrijgbaar vanaf september

Glanzende details

Wanneer de eerste herfstbladeren vallen, betovert comma je met met elegante (zilver)grijze tinten en glanzende stoffen om eindeloos te combineren met warme nude en blush-tinten.

Jaren 80 vibes zijn weer helemaal terug van weggeweest in een wollen pak dat je combineert met leggings en minirokjes voor de ultieme herfstlook. Gedrappeerde details en kasjmier accenten zorgen daar voor de finishing touch in elke look. Nog op zoek naar een casual outfit om je te verwarmen? Het sweatshirt draag je dit seizoen in nieuwe stoffen en silhouetten. Die combineer je met een trainingsbroek uit een comfortabele geweven stof, hét ideale casual stuk om te matchen met je blazer. - verkrijgbaar vanaf oktober

Wondermooie winterlooks

De outerwear collectie neemt je mee de natuur in met omkeerbare jassen, biker jackets en een luxueuze teddy coat. comma nam de natuur als kleurmuze en neemt je mee naar een winterlandschap in IJsland met kleuren zoals sneeuwwit, zand, donkere taupe, en mosgroen. Dynamiek in je looks creëert comma met highlightkleuren zoals orchidee, fuchsia, lavarood en baksteenoranje zorgen voor dynamische accenten.

Wanneer je er helemaal klaar voor bent om de koude te trotseren, doe je dat in je eigen stijl. Trek pluizige teddystoffen en zachte fleece aan om een winter lang in te cocoonen. Elke dag opnieuw de winter trotseren doe je in bodywarmers en parka’s in alle kleuren en lengtes. Van mini, midi tot maxi, alles kan én mag! Volumineuze pufferjacks en extra lange donsjassen in een "slaapzak"-look houden je warm wanneer de eerste sneeuwvlokken vallen. Hier maakt comma geen uitzondering, en zijn wollen looks de favoriet. Eenvoudige parka's met gebreide details, lange winter trenchcoats en bomberjacks in hoogwaardige wol draag je een hele winter lang.

Voor beeldmateriaal in hoge resolutie kan je terecht op de oona newsroom.

Voor meer informatie omtrent de collectie, beeldmateriaal, interviews en/of samenwerkingen kun je terecht bij: