comma luidt de lente in met power suits & zweverige plisséjurken

Voorjaarslooks om in op te vallen

Ondanks je jezelf nu nog even warm houdt in je favoriete wollen truien, kijk je stiekem toch al uit naar de eerste zomerse zonnestralen. Voor je het weet, ren je binnenkort van het ene naar het andere terrasje in je plisséjurk en kan je niet meer zonder je linnen blazer. Hoog tijd dus om plaats te maken in je kleerkast voor de casual voorjaarscollectie van comma. De lente ga je tegemoet in monochrome suits die je na de werkuren inruilt voor felle outfits en zomerse prints om in op te vallen. Laat de lentekriebels maar komen!

Eindeloos combineren

Het voorjaar luidt comma in met een garderobe waar je het hele seizoen lang verrassend mee uit de kast komt, want laagjes zijn hét fashion geheim dit seizoen. Zo kies je uit luchtige blouses en plisséjurken in speelse prints en aqua tinten waar je elke dag opnieuw een statement outfit mee maakt. In afwachting van de zomerse temperaturen, ga je de deur uit in broeken met wijde pijpen en blazers die je kiest in het groen, geel of wit linnen en combineert met een bodycon top. Knit items en outdoorjackets in felle kleuren doen je komend seizoen dan weer stralen als nooit tevoren!

Opvallen in klassiekers

Jezelf ‘s avonds al afvragen waarin je maandagmorgen de show mee gaat stelen op kantoor? Dat is bij deze al beslist, want comma kleedt je in elegante suits. Daarbij kies je zelf voor een monochrome look of waag je je aan een mix en match met de statement kleuren blauw, groen en mosterdgeel. Classics never go out of style en dat bewijzen de tijdloze tweedelige comma-suits in zwart en wit ook maar al te goed! Op vrijdag ruil je jouw klassieke look in voor een mouwloze blazer, die je combineert met lichtblauwe CI-truien en je nieuwe favoriete jeans om het weekend mee in te luiden.

Flower power looks

Wanneer de temperaturen stijgen tot mouwloze outfits-weer, geniet jij van de zon in maxi bloemenprints, die je zowel in één- als meerkleurige jurken en blouses draagt. Op zoek naar statement pieces die je garderobe oplichten? Dan word je vast instant verliefd op comma’s groene tweed set, want in die power outfit kan je de hele zomer aan. Op de zon in, met lentekriebels en stijlvolle comma outfits!

Voor beeldmateriaal in hoge resolutie kan je terecht op de oona newsroom.

Voor meer informatie omtrent de collectie, beeldmateriaal, interviews en/of samenwerkingen kun je terecht bij: