comma presenteert STEP UP FOR YOURSELF-campagne met Lauren Wasser

De nieuwe herfst/winter campagne "STEP UP FOR YOURSELF" van comma belicht onze individuele sterktes en moedigt iedere vrouw aan het leven vorm te geven volgens haar eigen wensen en ideeën. De campagne wordt vertegenwoordigd door Lauren Wasser, Danielle Lashley, Maya Stepper en Mini Anden. Naast de campagneshoot die werd opgenomen in Rome, interviewde comma deze sterke vrouwen op locatie om meer te verdiepen in hun superkracht en hun persoonlijke definitie van "STEP UP FOR YOURSELF".

Lauren Wasser, het gezicht van de campagne, is een Amerikaans model, activiste en atlete. Tien jaar geleden verloor ze haar benen door het toxisch shock syndroom. De 34-jarige was in staat om haar angsten en zorgen achter zich te laten en in zichzelf te geloven. "Ik realiseerde me hoe uniek en speciaal ik ben en ik denk dat dat is wat ons allemaal onderscheidt van gewoon zijn. " Haar gouden beenprothesen zijn haar handelsmerk en maken haar niet alleen een sterke persoonlijkheid, maar ook een idool en rolmodel in de mode-industrie. Voor haar betekent STEP UP FOR YOURSELF in jezelf geloven en niet beïnvloed worden door iets of iemand anders.

Danielle Lashley put haar kracht uit haar rol als moeder: "Mijn superkracht is moeder zijn en mijn zoon kunnen opvoeden tot de beste versie die hij kan zijn. Zij verdient haar brood als model, een luxe waar zij zeer dankbaar voor is, maar waar ze ook veel voor werkt. Voor Danielle betekent STEP UP FOR YOURSELF gelukkig zijn, vasthouden aan waarden, verantwoordelijkheid nemen en sterk zijn voor haar familie. "Ik vind het leuk om op te komen voor wat ik denk dat goed is," voegt ze met trots toe.

Mini Anden is 44 jaar oud en model. Doen wat goed voor haar voelt is haar persoonlijk levenspad. "Een stapje hogerop betekent voor mij dat je doet wat goed voor je voelt, dat je je niet neerlegt, maar altijd streeft naar meer kennis en beter te doen, beter te voelen en meer te ervaren. De wereld te zien, de uitdagingen en ervoor te gaan, je niet laten stoppen omdat het moeilijk lijkt." Mini is ervan overtuigd dat vrijheid alleen kan worden bereikt door het realiseren van je eigen dromen.

Maya Stepper vindt authenticiteit heel belangrijk. In haar baan als model kan ze niet altijd zichzelf zijn en heeft daarom een evenwicht nodig in haar privé-leven. Maya werd al vroeg geconfronteerd met kritische stemmen over haar figuur: "Mijn vrienden noemen me 'Iron Maya' omdat ik het niet altijd gemakkelijk heb gehad, maar ik heb me altijd op de een of andere manier door het leven gevochten." Naast haar baan houdt ze zich graag creatief bezig met kunst: een soort meditatie dat haar een zalig gevoel geeft. Maya's kracht ligt in haar vermogen om altijd naar zichzelf te kijken en zich niet door kritiek van anderen te laten leiden.

comma’s Autumn/Winter 2022 collectie ondersteunt de visie van STEP UP FOR YOURSELF

De campagne presenteert verschillende looks, kleuren en stoffen die elke vrouw de vrijheid geven om haar eigen persoonlijkheid en stijl te ontwikkelen. Veelzijdigheid is het sleutelwoord en het resultaat is een spannend spel van contrasten. De materialen variëren van casual ribfluweel en grove breisels tot elegante satijn. Het kleurenpalet wordt bepaald door new neutrals: delicate grijstinten gaan samen met zachte tinten zoals light berry, ijsblauw, nude en blush. De absolute hoogtepunten van het seizoen zijn de monochrome shaded looks: elegante, strakke looks in de nieuwe kleuren van het seizoen, van kop tot teen. De combinaties leven niet alleen door de delicate gradaties, maar ook door de verscheidenheid in kwaliteit en gevoel.

Voor beeldmateriaal in hoge resolutie kan je terecht op de oona newsroom.

Voor meer informatie omtrent de collectie, beeldmateriaal, interviews en/of samenwerkingen kun je terecht bij: